Assistance

 2021.03.01
Megkezdte munkáját S-max Club Assistanc szolgáltatása Magyarország területén 0-24h. Központi szám: +36707448888
Talán egyedülálló módon az autós csoportokban, elsőnek kezdi meg működését, az eddig már bevált, S-max Club Assistance. Eddig is segítettük egymást, de most valami újat, egyedit szeretnénk megvalósítani. Tavalyi év során hétvégente sokszor működtettük a klubtagok megelégedésére, ami bizonyította életképességét, rá való igényét. A tervek készen állnak, nagy utat tettünk meg már eddig is, de most valami új egy más jön a club történetében, egy lehetőség, a klubtagok számára.
Senki nem maradhat segítség nélkül.

Számithatsz ránk. Sosem maradsz egyedül az úton.

Ford S-max Club HUNGARY
+36707448888

S-max Club HUNGARY Assistance

Röviden. SCH Assistance:
Nem vagy még tagja, de szeretnéd igénybe venni? Érdekel hogy működik? Hogyan csatlakozhatsz?
Az SCH assistance szolgáltatás 2021.Március 01.- én indult, hosszas tervezés, egyeztetések után.
A kezdeti nehézségek, bizalmatlanságot legyőzve mára azt mondhatjuk, hogy feladatát tökéletesen betölti, segítségére van a clubtagoknak, ha bajba kerülnek.
Az elmúlt időszak során sajnos volt dolga az assistance szolgálatnak, minden esetben a feladatot sikeresen, megelégedésre végeztük.
Felkeltettük érdeklődésedet?
Nincs más dolgod akkor mint csatlakozni hozzánk, megrendelni az assistance szolgáltatást.
20.000/év=1.666,6.Ft/hó=55.5.Ft/nap 30 nappal számolva
Vajon megér ennyit? Döntsd el magad.
Senki nem maradhat segítség nélkül, a club assistance veled van az úton.
Egy club egy szív ❤️
Együtt egymásért 🤝
S-max Club Hungary Kft
Európai Azonosító: HUOCCSZ13-09-211236
Adószám: 29151545-1-06

assistance vélemények

Sziasztok! Múlt hét pénteken az M7 autópályán 140es tempónál Párduc elfáradt. Sípolás, motorhiba felirat, és a motor azonnal megállt. Kb minden előzmény nélkül. Félreálltam a leállósávban, próbaltam inditani, sikertelenül. Ilyenre nem számít senki, igazából nem tudsz rá felkészülni.

Egy dolgot tehetsz előre, az pedig egy korrekt assistance szolgáltatás igénybe vétele. Igen, nekem ez volt a szerencsém a szerencsétlenségben, hogy befizettem a Club Assistance szolgáltatására.

Hogy ez miért volt jó ötlet?
1. Azonnal tudtam, hogy kihez fordulhatok segítségért, nem pánikoltam.
2. Az autóm 3 óra előtt pár perccel állt meg Pákozdnál, és pontban 5kor már a vecsési szervizben landolt.
3. Talán az egyik legfontosabb, hogy a 15.000 forintos éves díj máris bőven megtérült, mert egy ilyen fuvar ára biztos, hogy ennek többszöröse.

Ez úton is köszönöm Jancsi Kukorica villámgyors és profi intézkedését! Ha kicsit is dilemmázik valaki, hogy befizessen e erre a szolgáltatásra, akkor azt tudom mondani, hogy ne habozzon! Nyilván ez akkor jó, ha végül feleslegesnek bizonyul, de ez gyalorlatilag egy biztosítás, másrészt nem akkor jelent költséget, amikor az autót is javítani kell nem kevés pénzért. Így is drága mulatság lesz a javítás (nagynyomasú szivattyú adta meg magát), de máris kevésbé fáj, hogy a trélerezés nem került semmibe. Assistance legyen veletek!

Attila Dobos

#assistance Azért csatlakoztam az assistance szolgáltatáshoz, mert egy nagyon jó kezdeményezésnek tartom.

Úgy gondoltam, hogy soha nem lesz rá szükségem, de ha többen vagyunk, akkor biztosan mindenkinek jut majd segítség. Sajnos eljött az idő és nekem is szükségem lett rá. De örömmel tölt el a gondolat, hogy csak egy telefonba tellett és jött a segítség.

Köszönöm a csapatnak akinek a jóvoltából létrejött ez a kezdeményezés. És mindenkinek ajánlom hogy lépjen be. Egy klub, egy ❤️

Árpád Scheiber

Sajnos tegnap engem is utolért, hogy igénybe kellett vennem az Assistance szolgáltatást. Köszönet a gyors intézkedésért! 🙏

Jó ehhez a klubhoz tartozni! Bár ha az ész érveket nézem, az utóbbi időben kicsit egyoldalú lett nálunk a Maxi szerelem. 🥰

Mostanában egyre több kifogást talál, hogy ne kelljen neki velem lenni…🤔🤭

Géza Jozifek

Assistance Hírek 🙂
Kedves csoporttársak!
Ötvenegyedikként lettem tagja az assistance szolgáltatásnak. Úgy gondoltam, jól jöhet még. Habár jó állapotú kocsim van 🙂 azért a tagság biztonságérzetet ad. Pénteken családostól, Pécsről mentünk Kecskemétre, majd délután indultunk vissza. Már félúton lefelé is kis kifújó hangot hallottam néha. Benéztem a motortérbe is, de nem találtam semmit. Visszafelé a hang felerősödött és az autópályán le is tiltott az autó, 2000-es fordulatig engedett. Leálltunk egy pihenőben és én a legnagyobb nyugalommal hívtam az assistencia telefonszámát. Kíváncsiak voltunk, hogy élesben hogyan vizsgázik a rendszer. Kétszer hívtam a számot, de mintha külföldön csörgött volna és nem vették fel. Feleségem kicsit aggódott, de én bíztam a szolgáltatásban!  Miközben mással beszéltem, már alá is csörgött az Assistanc központi száma, hívása! Igazából csak szóbeli segítséget szerettem volna, azt hogy megerősítsenek abban, hogy szépen eldöcöghetek hazáig. Nem szerettem volna feleslegesen igénybe venni a szállítást, feleslegesen leterhelve ezzel a rendszert, gondolva arra, hogy másnak nagyobb szüksége lehet éppen a segítségre. Jánossal megbeszéltük a dolgokat, az esetleges hiba okot is. Aztán elindultunk haza és kicsit ugyan lassabban, mint szoktunk 🙂, de simán hazaértünk. Kb. egy óra múlva ismét hívott János és kérdezte, hogy minden rendben van-e, hazaértünk-e? Nagyon jól esett ez a gesztus! Ezúton is köszönöm!
Tehát: Számomra is jól vizsgázott a szolgáltatás! Pár perc után visszahívtak és segítettek, valamint indultak is volna értünk, ha kérem! Azt hiszem, nekem nem kell már bizonyítaniuk semmit. Köszönöm a lehetőséget és a segítséget! Egy klub, egy szív!

Gábor Pollák

Assistance – ahogy én látom

Ezúton is köszönöm, hogy segítettetek kinyitni az autót!!! Tényleg én voltam az első befizetője a szolgáltatásnak, persze volt egy kis helyzeti előnyöm:)! Amikor Jancsi Kukorica először beszélt róla, már akkor eldöntöttem, hogy ez jó, ez kell!!! (Ha már tavaly elindul, akkor tavaly csatlakoztam volna…)

Tehát igazából éreztem, hogy ez valami szuper dolog, de talán fel sem fogtam, miért is az…Hát most már tudom, hisz van tapasztalatom. Délelőtt nem nyitotta egyik kulcs sem a zárat (kulcsok jók, elemcsere decemberben). Azonnal hívtam a számot, Jancsi azonnal megnyomta a MEGOLDÁS gombot.

Pár perc múlva Attila is jelentkezett, megbeszéltük, mikor jön, előtte telefonál. Így is lett, majd érkezés után nekilátott. 10 perc múlva már bent ültem az autóban. Egész más nyugalommal szállok be az autóba március 1. óta, mert tudom, hogy: – van egy telefonszám, amit éjjel nappal hívhatok, -éjjel-nappal fel is veszik a telefont, nem kezd zenélni a Für Elise:), -lesz megoldás, és ezt „idegállapotban” nem nekem kell kitalálnom (esetleg éjszaka/tűző napon, gyerekkel az útszélén…), -nem vagyok kiszolgáltatva „segítőkész vállalkozóknak”, akinél csak a kiszállási díj min xx.xxx Ft, -nem vagyok egyedül, ha baj van!!!

Nagyon örülök, hogy a Klub tagja lehetek, öröm ilyen csapathoz tartozni! Egy Klub, egy ❤️! https://m.facebook.com/groups/469205236588681/permalink/1901617390014118/

Berényi Tamás

Nagyon nagy pacsi és köszönet az Assistance Szolgáltatásnak!

Ma megállt az autó, gyors telefon, felvették, Jancsi Kukorica indult is azonnal, happy end lett a vége, méghozzá mindenféle plusz költség nélkül.

Aki egy kicsit is gondolkozik a szolgáltatás igénybevételén, annak üzenném, hogy nincs min vacillálni, mert eleve ad egy biztonságérzetet az utakon, ha (neadjisten) cserben hagyna Maxi, akkor is van kihez fordulni, főleg egy jelképesnek mondható éves összegért.

Barnabás Kiss

Sziasztok!
Szeretnek veletek megosztani egy kis tortenetet.kb. 2 honapja mentesre volt szuksegem es a club trelere azonnal a rendelkezesemre allt🤝 , mivel akkor meg nem voltam az assistace szolgaltatas elofizetoje ,sajnos 25eft ba fajt
Azota tanulva a hibambol ,es mert sokkal nagyobb biztonsagban erzem igy magam, potoltam ezt a hianyossagomat.😃(ami igy utolag anyagilag is tobbszorosen kifizetodo)
Ez tanulsagos de a tortenet itt meg nem ert veget. Mivel a minap lerobbantam karcagon (az othonomtol 170 km re) hivtam az assistance telefonszamat es azonnal jottek ertem 400km-t utaztak a mentesem erdekeben. Ha sajnaltam volna a penzt ra vagy azzal vigasztaltam volna magam hogy a maxi megbizhato es nincs szuksegem ra vagy valmi mondvacsinalt okra hivatkozva nem fizettem volna be az assistance szolgaltatasra akkor ez a mentes most kb. 80-100eft ba kerult volna!
Ismetelteltem koszonetet kell mondanom a clubnak es kiemeltem Jancsi Kukorica nak a faradhatatlan munkajaert es segitsegeert!!
Nagyon jo erzes egy ilyen clubhoz csaladhoz tartozni!!
Egy club egy ❤!!

Róbert Perity

EZ MINDENKIVEL MEGTÖRTÉNHET SAJNOS!!! OLVASD EL ÉRDEMES! Múlt hét pénteken reggel 6.45-kor végeztem a munkahelyemen. Örömmel ültem be a kocsimba, megsimogattam a kormányt, hogy újra együtt 🙂 és indítottam…de nem indult! Ez a pár mondat most nem a hiba okáról fog szól, mert úgy gondolom, nem az most a lényeg! Hanem az, hogy elmondhatatlanul hálás vagyok Jancsi Kukorica-nak és az s-max club assistance szolgáltatásnak amit szerencsére igényeltem miután beléptem a csoportba, annak ellenére, hogy úgy gondoltam soha nem lesz rá szükségem ( 2016-os autó) de az ördög nem alszik alapon jobb ha van. El nem tudja képzelni az akinek még nem kellett őket hívni, hogy milyen elképesztően gyorsan, flottul, emberien és megértően állnak a feladathoz és hogy mennyire értik a lelki állapotodat is ami elég sz..r ilyenkor lássuk be. 8h körül !!!!! már tréleren volt és nem sokra rá egy szervizben ( mondanom sem kell ezt is a Jancsi intézte és soron kívül fogadtak!!!!!Pénteken!!! ) Mindez évi 15.000 forintért szinte ajándék, de a lényeg az emberi hozzáállásukon van ami megfizethetetlen. RISZPEKT Jancsi KukoricaRISZPEKT s-max club assistance!!! Egy klub egy szív!

Oczella Péter